Älgstek...



Innan jag ska rulla hem gottar jag mig med älgstek potatis och sås:-)

Super gott!!!
Mamma ligger uppe och är sjuk :-(
Tråkigt..,,
Men hoppas hon kryar på sig till kommande helg, och hoppas att jag inte blir sjuk börjar känna mig aningen förkyld...

Ska väl packa mig i ordning snart.

Sjukt kul med Mickis 30års fest för övrigt :-)
Hade super trevligt!!!
Jätte kul att träffa min gamla vän <3

Dock mådde man som man förtjäna i går, de vill säga skit haha!
Soffläge hela eftermiddagen och kvällen med ett illamående som vägrade ge med sig.
Blev inte mkt till mat igår, typ en tonfiskbaguett på hela dagen hehe.

Tyvärr hann man inte med så mycket annat än fest, bakfylla och soffläge med hundar och katter...

Nog skrivet för nu tack och hej :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0