Jag vill utomlands!!

 
 
Men vi får vänta lite med det till efter arbetsintervjun och se hur den gick =)
Går den bra blir det ju nytt jobb så då får vi skjuta på utlandsresan ett tag.
men lätt värt i så fall kan jag säga.
 
Blir det inte jobb blir de nog resa hoppas jag!
Annars ska jag hålla mig till våren och fixa med mig någon villig som vill haka på till Island =)
 
Känns som att när vi inte fick bokat Karibien kryssningen för att den smet iväg i pris, så var det en mening med det, att vi inte skulle boka pga detta som dök upp nu... eller?
Ja vem vet, det visar ju sig snart så att säga =)
 
 
NU på med träningskläder och ut på lite motion =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0