Lååång & tråkig dag.

 
 
Dagen har känts som en evighet, sjukt seg och trist!
Nyss skrivit ut betyg & lagt tillsammans med person bevis =)
Så jag är redo inför måndag.
 
Idag fyller min barndomsvän Obbe (Christoffer år) grattis vännen =)
Kan ju tyvärr inte ta mig till hans fest och fira i helgen, men men, roar mig med att ligga under nålen och slösa ytterligare pengar på lite "Ink" =)
 
Plus blir tredje lugna & mysiga helgen i rad med käraste!
Ska väl fortsätta rensa en del, har gjort oss av med Volvon, "bara" svarta Saaben, Toyotan & husvagnen kvar!
Och frysboxen då, bort ska skiten iaf jag e aningen trött på att de står mer grejer som e andras på tomten än våra egna.
 
Nog om det nu ska träningsbyxan på och Perra slitas med ut på tur =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0