Längtar till söndag!

 
 
För då ska  jag träffa min fina vän Sofia! <3
Hon är hemma i Dalarna då, men eftersom jag ska på intervju i sthlm så ska jag sova över hos henne & Sebbe =)
Slipper jag åka hela sträckan innan intervjun =)
 
Ska bli kul att se henne iaf och framför allt se hur mkt magen har växt =)
Blir en väldigt snabbis vi ses men bara det lilla räcker för mig =)
Så får vi planera in en visit över en hel helg när Perra också är med =)
 
 
Min fina födelsedagspresent jag fick av Sofia i våras =)
 
 
 
 
 
 
Beställde för övrigt en fotobok nyligen, Skottland/Edinburgh =)
När man bläddrar i den längtar man verkligen tillbaka, jag bara älskar Skottland <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0