Nervös inför morgondagen!

 
 
Jo vars det börjar smyga sig på faktiskt...
Men de ska va så, man ska va lite nervös...eller?
 
Sjukt skön helg, inte mkt gjort alls, lagt oss 23.30 båda dagarna och vaknat kring 7.30-8.00.
Och jag har faktiskt känt mig utvilad dessa dagarna otroligt skönt måste jag säga =)
 
Nästa helg eller fredag??(minns inte vilken dag vi kom fram till)
Blir det bowling med Anna & Markus, så blir ju relativt lugn helg då också, vad man vet än så länge, men tror jag kör på nyktert iaf.
För helgen där på blir de Mickis 30års fest!
Och då blir de fira kan jag tänka mig =)
 
Bild på tattoon kommer i veckan, nu orkar jag inte och i mon e jag inte hemma förrän på kvällen =)
Var aningen sugen att när jag ändå åker förbi Enköping typ...att man skulle svänga förbi Kenny.
Men ja som sagt jobb på tisdagen och man vill ju komma hem i lugn och ro så man kan varva ner efter en spännande & nervös dag =)
Vi får se, men tror man får svänga förbi karln vid annat tillfälle =)
 
 
Nog för idag =)
tack o hej!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0