Deep stretch???


Bra träningspass idag!
Riktigt svettit men kul som alltid!

Längtar faktiskt till nivå 1 är slut och det är dags för nivå 2 och man får börja hänga upp och ner :-D

Känner mig redo för det nu :-)
Tror jag ska boka in mig på en 8veckors deep stretch kurs också och se om man kan tänja ännu mer och bli vigare för känner verkligen att jag vill bli smidigare och vigare :-D

Nåväl riktigt bra helg, längtar redan till nästa :-) då ska vi plantera :-)
Tog längre tid än tänkt att rensa och utöka varav lilla trädgårdsland :-)

Nåväl nu är det sova dags...
Natti natti
 
För övrigt satte jag detta trick riktigt snyggt i vart fall en gång under träningen :-) 
Så kul att man blir bättre för var gång man tränar :-D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0