Deklaration ✔

 
Intensiv morgon =)
Lite i alla fall...
 
Vi skickade iväg varsin jobbansökan i morse när vi fortfarande låg till sängs.
Sen gick vi upp gjorde frukost, sen så slängde jag snabbt ihop en liten köttfärssås, på rester sen vi gjorde hemmagjord pizza i fredags & i går.
Nu har jag dessutom precis deklarerat, Perra håller på att forska om sin deklaration...
Drygt verkar det... men jag hår fått iväg ett mail så vi får se om vi får fixat en revisor till nästa års deklaration och deklarationerna där efter =)
 
3:e dagen med träningsvärk i låren haha!
Helt sjukt, tror det blev lite för intensiva squats & löpning, man skulle kanske mjukstartat efter att inte ha sprungit sen förra sommaren =)
 
Men men idag e det poledance!
Det ser jag fram emot som vanligt =)
Få se vad som ligger på agendan idag om vi får lära oss något nytt eller om det blir repetera och sätta allt det andra =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0