Kullerbytta= förstörd.


Nyss gått upp en liten sväng...
Efter gårdagens träning blir jag hemma liggande. Gjorde kullerbyttor på uppvärmningen.... Det var nog första och sista gången för mig....
Det var absolut inget för mig.
Övre delen av ryggen och självklart nacken tyckte inte om det...
Började känna av ca 2timmar efter jag kom hem.
Det gör grymt jäkla ont!
Att böja sig är värst!
Att böja sig resulterar i värk som känns som knivhugg!
Skulle plocka upp min handduk från golvet....
Ooo... De kändes om vi säger så...

Tagit 2Alvedon och lagt mig för har ju sovit jätte dåligt också, vaknat varje gång jag vänt mig i natt.
Rejäl värk.

Det är bara att sjukanmäla sig idag.
Helt värdelöst!

Ja nu blir det vila ett tag till så att säga.
Det känns ju som att...

Är du närmre 30år och redan har problem med nacke, låt bli att göra kullerbyttor!
Fy tusan för gammal för sånt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0