Pingviner så vackra!



Sett 2av 3 avsnitt på SVT om pingviner.
Mina absoluta favoriter är ju kejsarpingviner, jag hoppas och önskar att jag någon gång kan få se dom i verkligh et.
Igår satt jag med tårar i ögonen när jag såg hur fina pingvinerna är tillsammans.
Och hur underbara dom är när dom tar hand om sitt ägg/ unge.
Massa tårar...

Annars så tog jag en skön promenad i det fina vädret igår, sen blev en del tvätt gjord också :-)
Körde ett pass openpole på eftermiddagen också :-)

Emme kommer till våran påskfest ska bli så kul!
Obbe ringde precis återbud då hans bil var paj och hans ekonomi var kass denna månaden... Tråkigt men de kommer fler gånger.

Synd inte fler kunde komma hemifrån västkusten.
Hade ju varit grymt om Camilla, John, Nelly och Kenny också kikade upp.
Men men snart står födelsedagen för dörren och funderar om man ska bjuda upp ett gäng vänner till mamma och pappa då... Vi får se :-)

Huvudvärken börjar minska sakta men säkert.
Hade dock varit skönt om man haft de där receptbelagda tabletterna då hade detta varit över för längesen....

Nåväl nu vila vidare :-)


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0