Tigerbalsam!


Det luktar tigerbalsam här!
Smörjde in ordentligt igår när jag gick och lade mig!
Så min del av sängen luktar sånt!

Huvudsaken är ju ändå att nacken och ryggen faktiskt känns bättre idag tack och lov :-)
Så i morgon blir det jobb igen.
Blev kortare vecka än väntat tyvärr...

Tänkte jag skulle sovit till 7.45 och vilat lite extra men vaknade av alarm nr2 som är satt så man kommer upp till jobbet.
Det är svårare att somna om nu när det nästan är fullt dagsljus ute när man vaknar, tycker i och för sig att det e ganska skönt för då är det inte lika kämpig att gå upp på morgonen som det är när det e mörkt ute.

Nåväl ska försöka vila en stund till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad mycket du är hemma från jobbet? :)

2015-04-28 @ 08:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0