Underbara träningsvärk!


Trodde att jag klarat mig bra från träningsvärk. Men där tog jag fel.
Hade bara lite smått värk i morse, men det har ju förvärrats under dagen.
Gick upp för att hämta tvätt på 2a våningen för en stund sen, när jag väl gick ner för trappan gick man lite smått fult plus låren värkte ganska fint haha!

Lätt värt!
Ska försöka komma iväg på en liten löptur i morgonbitti :-)
Får hoppas man inte e allt för invalid för då veti tusan hur det ska gå att springa ;-)

Träningsvärken brukar ju vara värst dag två så kan bli intressant i mon :-D

Längtar till poledancen på söndag också!
Annars blir dagen lugn i mon jag hoppas kunna plantera lite :-)

Nu ska jag fortsätta kolla när Perra och Jonas spelar tv-spel :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0