Hemma pole!!

 
 
Hade tråkigt idag plus började bli rastlös.
Det löste jag lätt med lite träning =)
 
Övade ordentligt på både min Shoulder mount och såklart den jäkla Butterfly som jag tycker e smått läskig men det blir bara bättre och bättre... snart kanske man kan klara att göra det vi blev introducerade till förra träningspasset en Extended Butterfly!
 
Nåja här e lite bilder frän dagens träning!
anledningen till att det blir så mycket bilder frän poledancen är för att jag har inga speglar uppsatta inne i rummet där stången är, skulle behöva det för att se vad jag ska förbättra och hur det ser ut när jag gör det...
Så får improvisera och då kör jag självutlösaren på kameran, det funkar ju det också =)
Sen är det kul att lägga upp bilder på tricken och även se sin utvekling =)
 
 
 
Butterfly 

Scorpio

Övar på min Corkscrew
 
 
Shoulder mount serie av 3 bilder!!
 
Lite stretching för att bli smidigare =)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia norlund

Va duktig du är vännen 😃 stark!!@

Svar: Tack vännen :-) jajjemen man blir då starkare å starkare :-)
Så kul! Du skulle fotat någon gång :-D
MariaPia

2015-08-10 @ 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0