Kontrollansvarig!



Ja men dåså är det fixat!
Hon var hit igår och vi snacka så nu har vi en kontrollansvarig inför husbygget i vart fall!
Alla papper är ifyllda och bygglovsansökan ska skickas in :-D
Ännu ett litet steg framåt i rätt riktning :-D

Precis mölat i mig en hamburgare och på tok för mycket pommes!!!
Men fy sjutton vad gott!!!

Jag ÄLSKAR pommes!!!!

Hade tänkt träna idag och jag tänker då inte smita undan det!
För de ska göras har jag bestämt!

Just det ja!
Efter kontrollansvarig var här igår så åkte vi till Ikea och köpte nytt vardagsrumsbord :-)
Det var nog på tiden, jag hade ju med mig mammas och pappas gamla när jag flyttade hit.

Kan ju säga som så att det vardagsrumsbordet är över 30år gammalt!!!!!
Så det har ju verkligen hunnit hänga med e bra tag!

Det är jäkligt slitet där av det nya bordet :-)


Nåväl vila lite till i soffan, sen laga mat till matlådor och där efter ska jag träna :-D 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0