En av de bästa Söndagarna...

 
Innan detta årets slut!
Nu är jag redo att kasta mig in i förändring och nystart!
Kasta mig in i nytt och spännande!
 
Sjukt glad för denna möjligheten!
Och som jag kämpat för att nå hit jag står idag!
 
Tack för allt stöd av familj & vänner!
Jag är glad och jag kan faktiskt hålla med om att jag är värd det!
Så nu tusan blir det en kickastart av 2016!
Först ut 2016 blir en Sthlm´s tripp =)
 
Nog tjatat, nu ska jag se om man kan göra någon nytta av denna dag.
Sen är det Poledance i kväll =)
Blir att ta det ganska lugnt e fortfarande ganska krasslig så att säga..
 
Måste ta igen torsdagspasset jag missade.
Sen e de väl pole i mon igen??
Eftersom vårat vanliga pass ligger på torsdag(nyårsafton) så ska vi köra de passet i morgon istället =)
 
dåså hejsvejs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0