En strimma ljus...

En dag som denna!
Genom. Förkyld fortfarande... Täppt i näsan börjar få ont i öronen.
Snytit slut på 2rullar toapapper snart...
Näsan är röd och sårig...
Nacken är stel och spänd... Huvudet värker.
 
Men mitt i allt detta får jag ett glädjande samtal 😄
Boende inför kursen är bokat 😊
Och frågan om önskan om jobbdagar efter kursen!
 
Mitt ljus i tunneln idag!
Å vad jag längtar!
 
Sen har jag min sjukgymnast att tacka idag.
Fick en tid med kort varsel 16.20 
 
Börja grina när jag fick tiden idag.
En sån lättnad!
Så slut så trött och så less...
Hoppas hon kan fixa nacken eller iaf göra så de släpper en aning ☺
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia norlund

Fina vän ❤ gläds över att läsa om jobbeskedet. Skickar en styrke och varm kram till till dig. Älskar dig

2015-12-18 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0