Sweet! Så kul!

 
Har ju om min nivå5 på poledancen ☺
När jag missat något pass brukar de bli att jag tar igen de passet på söndagar i Borlänge på deras mixade grupp nivå 6/7/8😁
 
Extra kul för då får jag haka på och lära mig lite nivå6 trick.
Visst de där vi lära oss i våran nivå 5/6 på torsdagar också.
Men känns som de blivit lite mer sånt i Borlänge 😊
 
Sjukt kul för idag fick vi testa på handspring för första gången 😊
Å jag längtar verkligen till man sätter de tricket!
Det tricket e verkligen något man sett fram emot 😁
 
Nåja ska försöka sova nu.
Kanske vaknar upp mer hängig i mon... Vet att jag skulle väl kanske låtit bli och tränat...
Men de gick inte 😊
De e ju så fruktansvärt kul!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0