Tigerbalsam mot nästäppa!

 
På dagarna rinner näsan som Niagarafallet... På kvällarna extrem nästäppa!
Duschade varmt drack en stor kopp te och nyss smörjt tigerbalsam på näsan och vid bihålorna 😊
 
Jäkligt starkt att gå tigerbalsam en bit nedanför ögat. Måste blunda tills de starkaste ångorna försvunnit annars så tåras ögat för de e så starkt 😀
 
Bokade om mitt polepass idag till söndag.
Varit en hemsk dag måste jag säga!
Usch!
Förkylningen och få timmars sömn har gjort att jag känt mig mer eller mindre förstörd.
Plus många andra grejer idag som spelat in... Nästan brytit ihop vid 2tillfällen.
Men jag bet ihop!
 
Nu ska jag blunda vidare och försöka sova ☺
 
 
Männen i mitt liv snackar om vad för finmiddag dom skulle gå på om vi blev miljonärer 😝
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0