3: e sjukgymnasten



Så då har jag börjat gå till sjukgymnast i Falun :-)
3e sjukgymnasten på 4- 5 år ....
Nu får man hoppas att man går till samma ett bra tag framöver :-) 

Var ju jätte ont om tider till sjukgymnast i Falun i höstas därför jag skickades vidare till borlänge.
Fick ju gå till en tjej där som var vikarierande från Ludvika ....
Nu e jag i Falun iaf och kommer börja gå regelbundet så de känns ju bra.

Fick triggerpunkt behandling i går, de var intressant :-)
Aldrig fått de innan...
Sjukgymnasten hon kändes riktigt bra.
Hon var aningen förvånad hur fruktansvärt spänd jag faktiskt är i vissa partier i nacke.....
Hon kom fram till slutsatsen att eftersom jag haft så här länge så kan spändheten påverkat nerverna...

Vi får se hur det går, hon sa iaf att hon skulle göra allt för att nacken ska bli bättre :-)

Känner mig aningen mör sen behandlingen..
Smått. Mosig i huvudet idag.... Men men nu e de dags att gå upp :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0