Dålig start 2015...



Dracks inte så mycket för min del igår tur är väl det, jag har istället haft värk i nacken sen jag vakna av mitt larm i morse 5.15.
Inge vidare trevligt, sen så fort man försöka massera där så har man blivit illamående och yr.

Skit dag, skit nacke, skit sömnlöshet....

Perra åkte iväg och handla pizza dryck och chips!!!
Vi hade ju en deal inga chips fram till nyår, så lite mer än 2månader gick det:-)

Får se om de ens smakar, vet att sist när vi hade chips stopp i typ 6månader så va  de inte alls gott när man väl åt de igen ....

Nåväl nu fortsatt viloläge fast nu i soffan istället för sängen :-)

Tack för gårdagen Mats o Johanna mycket trevligt och god mat gjorde vi också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0