Ingenting funkar!

 
 
Ingenting funkar idag!
Man blir ju helt förvirrad av att inte ha sina vanliga rutiner på morgonen.... glömde att jag skulle slagga över hos Linda idag, så glömde nu packa grejer i morse...
Så blev inget Linda idag...
Inte så att jag kunde åka hem och hämta grejer då jag e billös...
 
Ringt och skulle boka ett hämta här-lämna där släp, gick ju sådär då dom fått ett nytt system/datasystem på Statoil i Örebro...
Så dom visste väl ingenting helt säkert...
Så jag måste ringa i mon och se om de blir något släp...
Sen e ju tanken ska vi verkligen ta Perras röda Saab??
Med halv dåliga vinterdäck....kan bli intressant..
 
Känner mig aningen bitter idag...
Skulle väl vara nyttigt att gå en rond mot säcken idag men känner att jag behöver lite vila eftersom jag kört 2 dagar på raken nu...
 
 
Nä de blir soffhäng nu....
Suttit och kollat lite Geordie Shore på datorn...
Nu lite tv och soffa =)
På lördag blir det ny soffa i huset =)
Om de inte händer något mer oförutsett som förra helgens bilhaveri haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0