Telepati ?



I måndags/ tisdags gick jag och tänkte på men gamla vän Emelie, vi sågs ju en kväll i somras när hon hakade på när jag och min kompis Robin skulle ut i Götet med Robins kompis som bodde här nere :-)

Mycket trevligt, i onsdags fick jag sms av henne att hon vill komma upp och hälsa på i mars någon gång. Fattar inte hur vi lyckas för vi tänker på varandra samtidigt plus oftast hör någon av sig då, jäkligt märkligt , precis som telepati :-) 
Ska bli kul, så glad att hon vill komma på besök :-)

Det har varit 2veckor nu när jag verkligen tänkt mycket på mina vänner nere på västkusten Vi kanske inte ses eller hörs så ofta, men jag försöker ringa och smsa emellanåt och hallå kontakten med er för nu betyder mycket för mig
På tal om det en vän jag inte hört av sen i midsommarafton är ju Obbe!!
Ska nog ta och kolla hur de e med honom :-)


Annars idag är det fest!
Utgång med ett gäng brudar!
Ska bli riktigt trevligt, dock är jag inte de minsta taggad, då jag för de första inte vill vakna upp bakis i mon och för de andra blåser och vräker ner snö ute nu, ser ut som att skulle man ut nu skulle snön piska en i ansiktet...
Nåväl hoppas vädret lugnar sig till i kväll :-)

 
Fick bild på hundarna av mamma i går <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0