Willys DÅLIGT bemötande!

 
 
Gick in på Willys Svalan i Falun igår för att handla frukostgrejer...såg då att dom hade extrapris på lövbiffen, tänkte att "Ja jag måste ju laga mat idag" så  köpte en paket....
 
Väl hemma när löken var hackad och köttet skulle strimlas upptäcker jag att de främsta köttbitarna va minsann röda och fina, ju längre in i "högen" man bläddrade desto mer gråa blev dom i mitten av köttbitarna...
Kändes ju sådär fräscht, ringde Willys och berättade hur det låg till och att jag inte hade kvitto, men då gick de bra att komma in med förpackningen/streckkoden så skulle jag få pengarna tillbaka.
 
YEAH FUCKI´N RIGHT!!!!!!!
Hon i kassan mena på att "Ja köttet blir grått när de kommer i kontakt med luft, det e inget fel på köttet, de e jätte fint kött"
(Dum som jag var glömde jag be henne bläddra längre in i kötthögen och kolla hur köttet bara blev gråare... i all stress och folk omkring en som hörde hela diskussionen....)
 
Och Dom kunde inte hjälpa mig för dom kunde (eller så ville dom inte) returnera köttet utan att chark-chefen va i butiken vilket denne inte var...
Utan den skulle vara borta hela veckan, men jag kunde få prata med en annan men de i mon mellan 10-16...
Jag jobbar då som de flesta andra med ett 7-16 jobb!!!!
 
Blev i alla fall förbannad sa åt tanten att själv ta köttet och att jag sket i det...
Jäkla dåligt bemötande, fan vad arg jag är!
Tanten förstörde min eftermiddag!
Inte nog med det gick jag bet 150kr på skiten också!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0