Bil + poledance!


Japp då var det så gott som dags.
I morgon bilar jag hemåt :-)
Ska bli skönt att komma hemm men kommer sakna familjen....
Önskar att vi inte bodde så långt ifrån varandra...

Nåväl åka hem och direkt till mitt första sommar pole pass!
Awsome!
Det ser jag fram emot för nu tusan på 3veckor ska jag avancera nivå3 och efter alla semestrar hoppar jag på nivå4 :-)
Skall även gå bendypole kurs så jäkla kul!

Inte nog med det!
På onsdag blir jag ägare till en egen poledance stång!
Så snart kommer jag kunna träna hemma!
Fantastiskt kul!
Blir extra kul då bendypole kursen fokuserar på styrka och flexibilitet!
Och då kan jag även öva det hemma att bli både starkare och vigare!
Sen att kunna öva alla nya trix på nivå3 & nivå4 e ju sjukt jäkla bra!!!!!
Wie!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0