Usch ingen ork!


Dagens pass blev inte alls som väntat....
Skulle köra dubbelpass dessutom men kroppen ta sjukt trött!
Kändes inte bra alls....
Orkade ingenting....
Alla trick upp och ned kunde jag ju bara glömma...

Vet inte om kroppen inte riktigt återhämtat sig sen jag var sjuk...
Kändes inge vidare...
Händerna svettades massor fick inge grepp om stången...
Sen känner jag nu att kroppen mer eller mindre värker....
Skit skumt...
Hoppade över mitt 2a pass idag i vart fall....
Var nog lika bra....

Ska fylla på med lite energi....
Blir Subway och sen ska jag in på bolaget och handla åt Perra så han slipper åka till stan när jag ändå är här :-)

Tur iaf jag har en stång hemma nu så jag kan träna alla trick :-)

Nåja nu betala parkering och sen äta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0