Helt slut!


Åkt på en rejäl förkylning!
Började redan förr förra veckan....
Men denna veckan blev det halsont! :-(

Igår tränade jag med enda syftet att få skiten att bryta ut.
Känt mig sådär på jobbet idag.
Helt slut, trött, krasslig. Rinnande näsa och täppt...I
Ont i öronen när man snyter sig ibland...tung i huvudet.

Sleva i mig spenatsoppa när jag kom hem. Sen låg jag en stund på soffan med Tiger.
Sen bytte jag till sängen....
Känner mig mer tung i huvudet nu än innan...

Precis masserat in tigerbalsam vid bihålorna och så näsan.
Börjar kännas som att täpptheten kan vara på väg att släppa.
Dock små svider det i ögonen för att tigerbalsam är så starkt :-)
Dock värt att tåras lite om det kan vara till någon hjälp :-)

Ska försöka sova lite om det går...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0