Otroligt lugn midsommar.



Som sagt stannade ju hemma igår pga nacken som spöka....
Pappa eldade på bastun åt mig då jag tänkte lindra nacken med en ordentlig bastu sittning :-)
Var riktigt skönt och kändes aningen bättre faktiskt :-)

Kollade film med pappa på kvällen och sen var det sängen kl 23.
Jätte skönt, så nacken förde med sig något positivt trots att jag inte kom iväg och träffa Kenny och de andra.
Jag var nykter och vaknade utan baksmälla och ågren :-)

Idag blir de väl en tripp till Kungsbacka och gratta Kenny som fyller jämt idag :-)

Annars bara lugna gatan :-)
Ska troligtvis ut en löprunda med Agnes i kväll :-)
Blir nog en kanon chill dag idag :-)

 
Smuts och tiger i torsdags kväll :-) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0