Tack för i kväll vänner <3

 
Blev en super trevlig eftermiddag/ kväll världens bästa Kim & Frida kom på besök.
Kim ville stilla sin gräsklippar hunger, så han fick klippa gräs hos oss och han såg så nöjd ut där han åkte omkring.
Perra mekade nästan Volvon färdigt medan Frida och jag satt och tjöta :-) 
Mys <3 
 
Sen bjöd vi på tacos och av en slump hade Jonas åkt förbi tidigare i eftermiddags så Perra hade bjudit in honom på käk också :-) 
 
Efter maten blev de soffhäng och när vi smält maten lite körde vi lite pilkastning och rockring haha!
 
Tack för trevligt sällskap <3 
 
Nu blir de chilla soffan.
Näsan rinner som en kran fortfarande, och som pricken över i' et vaknade jag i morse med smärtor strax ovanför knäet :-( 
Så idag har man varit halt...
Och det är aningen svullet också...
 
Nåväl har kört allt, tigerbalsam, thaisalvan, voltaren och linnex!
Inte allting samtidigt men med några timmars mellanrum.
Nu gör de inte lika ont och jag behöver inte halta:-P 
 
Säkert en sträckning sen poledancen i onsdags, började få känningar i går kväll redan men trodde ju inte de skulle kännas så ont som i morse.
 
Jag hoppas det blir bra under helgen så jag kan ta igen torsdagspasset på poledancen som jag missa pga envisa förkylningen.
 
Nog tjatat nu vila soffan :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0