Segaste dagen i veckan!



Är ju som alltid tisdagen!!!
Så fruktansvärt långa sega och tråkiga!
Men men varit hemma 2timmar nu , bara segat i soffan!
Hade tänkt träna idag men orkade inte gjorde det igår och i mon är det poledancen igen!!!
Wiiiieee :-D

Nästa onsdag blir det att göra det sista på tatueringen!!!
Jag längtar, för sen ska den vara färdig :-D
Ska väl ta mig på sista poledancen nästa onsdag också efter tattoo :-)
Får se hur det går med en ny tatuerad arm och svänga runt stången haha!

Nåväl bara tattoon blir klar och jag e med på träningens sista gång så är jag nöjd.
Har ju gått intensivkurs nivå1 blir nog att gå nivå1 8veckors kurs och finslipa på det vi redan lärt oss för jag e inre riktigt redo för att hänga uppe vid taket upp och ner hehe!
Nyss börjat nosa på hur man klättrar för stången ju:-P
Nåväl vi får se om man hoppar på nivå2 eller kör 8veckor nivå1.

nåväl ska fortsätta att bara ligga och slappa i soffan :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0