schysst söndag.


Tycker dagen vart riktigt bra faktiskt.
Vakna tidigt slängde iväg en jobbansökan undertiden när man låg i sängen och chilla :-)
Sen åkte vi och handlade ingredienser till mat :-)
Perra var för övrig krasslig hela förra veckan så jobbet och har väl inte känt sig överdrivet pigg i helgen heller, blev väl sämre av bilmeket igår....
Så han blir hemma denna veckan :-)
Vila upp sig.

Annars så bra kväll, poledance igen det är ju så jäkla awsome!
Blir openpole alltså egen träning på torsdag igen :-)
Plus ska väl träna hemma som vanlig i veckan :-)
Dock har denna veckan vart ganska slapp men kan ha å göra med min nacke och huvudvärk jag hade i början av veckan.

Men på't igen bara med träningen:-)
Det känns så bra och jag mår så bra av det :-)

Ska önska mig en poledance stång i födelsedagspresent tänkte jag :-)

Nog tjötat nu sängen och chilla :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0