Välförtjänt ledighet!


Hade 3dagar kvar av förra årets semester!
Så jag sökte och fick ledigt hela veckan, så skönt!
Tänk 10dagar ledigt i streck, härligt!
Få vila upp sig :-)

Idag har jag sovit till och ifrån fram till nu 10.30.
Var dock vaken ett tag när Perra skulle åka, vaken när han väckarklocka ringde kring 4.15 och somnade väl om kring 6.30.

Kroppen värker en aning då jag hade träningsvärk igår redan efter boxningen i lördags och igår var det poledancen igen:-D  
Armarna känns lite spaghetti faktiskt haha!

Vilo dag idag tänkte jag.
Tanke bara vara och inte känna några måsten att göra något.
Det enda e väl att försöka fundera ut lite grejer att sysselsätta sig med i veckan :-)
Har i vart fall akupunktur onsdag morgon och sen tatuering på torsdag :-)

Nåväl nu blir de nog upp och äta en sen frukost:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0