Fullt upp idag?



Ja denna helgens planer blev visst lite ändrade.
Skulle skjutsat iväg en massa skit till tippen men bilmek står på agendan även denna helg.

Bara att bita ihop!

Var för övrigt till arkitekten igår och det gick bra!
Han trodde att han skulle rita klart i veckan så låter ju lovande :-)

Dock har vi stött på ett mindre problem när vi/ Perra börja mäta lite på ett ställe här hemma.
Så vi måste göra lite ändringar.
Men de ska väl inte bli några problem :-)

Ser i vart fall att vi är på väg mot rätt håll.
Mot tillbyggnad och renovering!
Ja våra liv kommer troligtvis se lite annorlunda ut framöver och rutiner kommer ändras!

Spännande!
För nu är det inte långt från att skicka in ansökan om bygglov :-)

Livet i allmänhet rullar på jäkligt bra!

Sen är det nog så sant som det är sagt.
Jossan och jag bläddrade i en bok på jobbet här om veckan, en bok om vårat stjärntecken oxen!

Sanningen är:
Oxen har ganska långt tålamod men lyckas man reta upp en oxe och den får nog då tusan ger den sig inte!
Jag är evigt tacksam till detta drag!
För det här hjälpt mig mycket det senaste!

Denna veckan har varit en fight!
Jag har tagit mig segrande ur denna veckan!
Och jag säger att det har jag att tacka för min envishet!
Man ska inte ge vika!

Så jag känner att man har minsann fått en del skinn på näsan de senaste månaderna.
För det här varit lite mycket nu :-)

Nåväl Perra mailar L-E sen ska jag väl haka på tv till bilmekandet .

Får väl vara en hjälpande hand precis som förra helgen.
Vi får ju i vart fall vara tillsammans då :-) 
 
Slut skrivet!
Dags att slänga på sig kläder och gå ut i blåsten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0