Husritningar!


Glatt överraskad :-)
Igår när jag kikade mailen så hade LE skrivit och skickat bilder på hur han hittills ritat tillbyggnaden!
Kul!!!!
Det behövs göras några ändringar så vi ska väl boka in tid för ett möte.
Ju förr desto bättre :-D 

Kändes kul i vart fall :-)
Ännu ett litet steg på vägen :-) 
 

Igår var jag med nises till Orsa och kollade mitt första kosläpp :-)

Det var trevligt och kul att se hur det spritter i kroppen på  kossorna när dom får komma ut efter att ha varit inne hela vintern :-)

Vilken lycka och vilka skutt en ko kan göra!
Ganska intressant att se en ko som ser allt annat än smidig ut och mest är tunga och klumpiga.
Att se dom hoppa omkring i lyckorus :-)

Bilder kommer senare på fotobloggen :-)

Nu inväntar vi Perras pappa som kommer för att fira mig då jag fyllde år förra helgen.
Så igårkväll gjorde Perra en smörgåstårta, mycket smarrigt ska det bli :-)

 
Något litet och orange satt och väntade på kräftor och räkor när smörgåstårte tillverkningen var igång :-D 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Grattis i efterskott :)

2015-05-10 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0