Vem är nyfiken i en strut?

 
Någon som undra om jag inte jobbar på fs längre och jag undrar vem den anonyma det är som undrar?
Vem är du?
 
För övrigt längesen jag blogga!
Tycker det är lättare att bara kasta upp en bild på instagram...
Ja jag har skaffat en sån (Liikanen86) heter jag där :-) 
Annars är det ganska bra här.
Livet flyter på.
Vi försöker komma på hur vi ska göra med renoveringen till kommande år.
Jag hoppas vi kommer underfund med det hela.
Annars ägnas mycket tid åt poledancen, blivit 3pass i veckan nu pga jag haft några pass att ta igen.
 
Ska komma igång och köra mer pole hemma, men varit lite svårt de senaste pga blåmärken som gjort ont och man vill dom ska "läka" till nästa polepass :-) 
 
För dig som aldrig testat poledance....Gör det!
Är så sjukt kul och man blir förvånansvärt stark!
Love it!
Man lär sig nya trick man aldrig trodde man skulle klara av när man började!
Trodde aldrig ens jag skulle klara av att hänga uppochner :-) 
 
I torsdags var första gången jag fixade att testa Jade spliten på egenhand utan hjälp!
Den är ljusår ifrån att se bra ut men ska jobba på den och så att bli vigare :-) 
Så någon gång i framtidmm kanske den blir okej iaf :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0