Tack för du förstörde!

 
Min tänkta träning!!!
Ont i nacken hela dagen igår...
Dock lindra tabletterna lite som jag fick utskrivet av läkarn...
Eller jag tror det i alla fall...
Hade ont när jag kom hem efter jobbet såpass så jag kände mig smått illamående...
Så fick hoppa boxingen igen....
 
Så fruktansvärt tråkigt att de jag ser fram emot om eftermiddagarna ska drabbas....
Jäkligt tråkigt....
Får hoppas nacken håller sig okey så jag grejar att dra på mitt bendypole pass efter jobbet....
 
Plus tänkte träna hemma efter de passet.
Ja vi får se...
Känns ganska skapligt med nacken idag....
Dock strykt på massa linnex :-) 
 
Nu dricka upp min smoothie frukost :-) 
 
Fick en liten mysfarbror brevid mig i morse innan det var dags att kliva upp <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: norrbotten emma

men så sööt katt =)

2015-10-07 @ 09:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0