Innerlår stretch!



Jo då tog mig tid att stretcha 10-15min alldeles nyss.
Nu känns benen lite som spaghetti hehe :-)

I mon är det bendy/acro pass och senare blir det boxning.
Haft fortsatt ont bakom skulderbladet... Tänkte först i morse att "tänk om... Det är ryggskott" har ju haft det några gånger nu....nackskott har jag ju haft en gång också....

Kändes som att de kunde vara något sånt men har varit flitig med linnexen idag så har gått skapligt bra att jobba.
Blir nog ett ganska återhållsamt boxing pass i mon kväll känner att jag måste bli så bra det går till söndagens workshop i poledance med Sandra Lundin från sthlm pole...

Vill verkligen inte bli sämre till dess...plus inte nog med 2timmar workshop.....Har mitt näst sista poledancepass på nivå4... Så blir en tuff dag....

3 1/2 timme poledance/polefitness!
Det blir kämpigt men jag tror också att det kommer bli grymt kul :-)
Längtar och håller tummarna för den dumma ryggen att den ska bli helt symptomfri :-P

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0