Poleparty i kväll!!!


Ska bli trevligt!
I kväll blir det middag ute med folk från poledancen :-)
Käka på oleary's i Borlänge sen för dom som vill blir det väl Liljan lite senare :-)

Egentligen ska det vara en stämnings höjare på studion mellan 17-18...ett skoj pass där vi ska köra lite seductive girl/lapdance.
Dock boka jag av det pga nacken.
Men middagen blir jag minsann med på.. Äta och dricka gott :-)

I mon ska jag gå på workshopen.
Nacken känns bättre men tveksam om man kommer göra annat än att kolla på i mon....
Dock kostar det en del och man vill ju ha valuta för pengarna och lära sig något...
Gick tyvärr inte att avboka....

Ja vi får se vad det blir av det i mon.
Nu upp och göra en sen våffel frukost :-)
om de finns ingredienser har hemma då :-) 
 
 
Jag vill träna igen så jag kan fortsätta att jobba på Extended butterfly och att hjula ner från de tricket!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0