Ryggakuten????


Blev att åka hem från jobbet idag....
Nacken + gnagande huvudvärk....

Fattar inte vad det är för ondcirkel jag hamnat i....
Skit är det i alla fall!!!

Nåja... Maila ryggakuten i Falun/Borlänge.
Fick svar och maila precis tillbaka.
Så kommer väl få en tid antingen i Falun eller Borlänge.
Plus i fredags bokade jag tid hos läkare på vårdcentralen och bokade även tid hos min sjukgymnast igen.

Nu e jag så fruktansvärt trött på detta!
Ja om inte annat blir det väl säkert företagsläkaren också... Vi får väl se vad som händer.

Jobbet blir iaf lidande men även mitt vanliga liv också...
Träningen drabbas också...
Det suger!

Bara så trött...
Dagar som denna skit dag längtar jag hemhem till familjen lite extra också.
Ni är saknade <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0