2016

 
Dåså var nyårsafton avklarat.
Började eftermiddagen igår med drinkar på hemmaplan.
Och spelade Nintendo med käraste 💓
 
Sen efter 19 gick vi bort till Jonas där bjöds det på fördrink och tacos 😊
Det var smarrigt😊
Där efter spelades de lite yatzy och sen blev de mer Nintendo.
Var lugnt på alkohol fronten.
 
Så vaknade upp pigg och oförstörd 😊
Fick till och med hem det mousserande vinet alldeles oöppnat.
Så nu finns det bubbel till en annan gång istället.
Detta år har gått fort och haft både sina upp och ner gångar.
 
Kickstartar 2016 med att åka till Sthlm på söndag för utbildning och där efter börja jobba på nytt jobb lite smått 😀
Å som jag kämpat för att få gå vidare på jobbfronten, det lönade sig tillslut! Jag är så glad förväntansfull!!
 
Thailands resan är inte långt borta den heller. Plus renoverings planerna skall kickas igång dom också.
Jag hoppas och önskar detta året blir ett spännande år!
 
Sen vill jag avsluta detta blogg inlägg med att skicka en hälsning till A & T och familjen D. Jag tänker på er.
💞
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0