Har jag flyt eller?😁

 
 
Har nyss Àtit gjort mig redo för sÀngen för jag tÀnkte sova nÄgra extra timmar sÄ jag orkar jobba i natt.
Kom hem frÄn jobbet för en timme sen och nu dags att ladda batterierna för dagens 2a jobbpass.
 
Skulle bara slinka in pÄ mailen och maila planeringen pÄ Securitas i borlÀnge och försöka fÄ till en till jobbdag i februari sÄ min PYT(praktisk yrkestrÀning)s timmar blir gjorda och jag kan dra pÄ nÀsta utbildning....
 
Till min stora förvÄnan ligger dÀr ett mail i inkorgen angÄende att jag blivit kallad till en arbetsintervju.
Nog tusan har jag flyt eller?
Sjukt glad blev jag sÄ nu hÄlla tummarna Ànnu en gÄng.
Snacka om att början pÄ 2016 har tagit mig med storm!
Nystart och allt!
 
Ja nÀ jag vet inte vad mer jag ska skriva, jag arti allafall jÀtte glad!
Nu ska jag sova sĂ„ jag pallar nattens jobb 😊
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0